Everyone up to speed
CHAT MET COLLEGA'S

Houd iedereen op de hoogte

Een persbericht schrijven hoeft niet synoniem te staan aan eindeloze emailthreads en ondoorzichtige goedkeuringsprocessen. Het kan simpeler. Voeg teamleden toe aan een campagne, gebruik de chat om te overleggen, stuur previews door naar alle betrokkenen en zie precies óf en door wie alle taken worden opgepikt.

Customize access to your projects
GOEDKEURINGSPROCESSEN

Behoud het overzicht

Door speciale rollen toe te wijzen aan je collega's en partners, maak je het kraakhelder welk teamlid aan zet is. Bovendien zorg je er met deze rollen voor dat ieder bericht door de juiste teamleden is gelezen vóórdat het live gaat. Volledige accountability, zonder de ingewikkelde processen.

country-switcher-2
LOKALE NEWSROOMS

Gemakkelijk opschalen naar nieuwe markten

Een boodschap die aanslaat in Nederland kan de plank helemaal misslaan in Duitsland. Zet lokale newsrooms op voor lokale teams, zodat zij hun lokale perscontacten optimaal van dienst kunnen zijn. Uiteraard blijven deze accounts mooi verbonden zodat je nieuws kunt delegeren, samen kunt blijven werken en ieder bericht on-brand wordt uitgestuurd.

Working with agencies made easy (Alt 2)
Externe partners

Gemakkelijk samenwerken met pr-bureaus

Werk je met een pr-bureau in bepaalde markten? Zet een lokale newsroom op voor externe partijen zodat zij je nieuws in de juiste taal in je newsroom kunnen zetten en daarmee merkconsistent uit kunnen sturen naar hun contacten. Hiermee geef je pr-bureau's de kans om mee te liften op de herkenbaarheid van je merk

INNOVATIE, SERVICE EN VEILIGHEID

Een partner waarop je kunt vertrouwen

Heldere communicatie is fundamenteel voor iedere organisatie. Daarom zijn wij niet een platform, maar een technologische partner waarop je kunt vertrouwen.

4.7 /5
g2crowd

4.6/5
capterra-1

intercom
Online-in-5-days
Binnen één week live

Je newsroom kan volgende week al live zijn, compleet in lijn met je merk en website. We houden je IT-team hier zoveel mogelijk buiten; die hebben het al druk genoeg.

Migration
Wij staan niet stil

We lanceren regelmatig updates om uw newsroom veilig, vindbaar en on-brand te houden. Je hebt nooit meer een andere newsroom nodig.

Quality-Blue
Wij nemen alles uit handen

Ontwerp, ontwikkeling, implementatie, migratie, training, onderhoud en rebranding - wij nemen al het werk voor je uit handen.