Vertel je verhaal visueel

Iedereen kan vinden wat je verkoopt. Maar waar vinden zij wie je bent, wat je doet en waar je voor staat? Bouw verbinding met je publiek door nieuws, verhalen, kennis, mijlpalen, je waarden, en media-aandacht gemakkelijk vindbaar te maken.

Of je nu één verhaal per maand publiceert of dagelijks nieuws verspreid: wij geven je verhaal een podium.

online-newsroom-polaroid@2x
coporate-hub-jet@2x
press-page-polarsteps@2x
Newsroom-(Alt)

Online Newsroom

Nieuws-site voor merken met een missie, met één of meer pr-teams. Volledig geïntegreerd in je website, design op maat, super schaalbaar, vol features en geoptimaliseerd voor zoekmachines.

Corporate-Site-(Alt)

Corporate Site

Een site op maat voor ambitieuze, internationale merken die meer willen publiceren dan slechts nieuws. Investor relations pagina's, notes van de CEO, een blog, locale newsrooms, een brand journalism platform, exclusief nieuws voor een selecte groep contacten en virtuele events—alles is mogelijk.

Interview-(Alt)

Press Page

Een compacte perspagina voor startups en kleine bedrijven. Een supersterke pagina met alles wat je als kleine organisatie nodig hebt.

Learn more

Eén platform voor al je PR

PR.co is meer dan sites, het is bovenal software.  Het platform bestaat uit drie componenten en helpt je gemakkelijk samen te werken, content te publiceren, en het te delen met stakeholders.

News-publishing-software

Publiceer

Een intuïtief platform (CMS) om héél gemakkelijk mooie pr-content te publiceren. Op ieder moment, zonder hulp van IT, en zonder een enkele regel code.

Populaire features

• Nieuws publiceren
  • Custom pagina's
  • Blog artikelen
  • Virtuele events

PR-CRM-(Alt)

Verzend

Tools om pr-content gemakkelijk te delen met je stakeholders, met gepersonaliseerde pitches, nieuwsbrieven, via zoekmachines, of social.

Populaire features

• CRM
  • Pitchen
  • Leadgeneratie
  • Nieuwsbrieven

Collaboration-software-(Alt)

Werk samen

Nieuws publiceren is gemakkelijk, totdat je groeit. Onze tools helpt grote en internationale teams samenwerken zonder ellenlange emailthreads.

Popular features

• Locale newsrooms
  • Goedkeuringen
  • Workflow management
  • Nieuws delegeren

Hoe PR.co werkt

PR.co helpt organisaties groeien met PR. We bouwen een site op maat en voorzien je van software om het meeste uit je site te halen. Publiceer verhalen, bouw perslijsten, verzend nieuws, host virtuele events, pitch journalisten, bouw perskits, werk samen met collega's of werk aan thoughtleadership—alles vanuit één platform.

grow-awareness@2x

Word opgepikt in de media

Goede PR is méér dan media-aandacht, maar de pers is en blijft een belangrijk onderdeel. Je newsroom is een one-stop-shop voor journalisten. En met het slimme CRM, de pitching tool en de perskitbouwer deel je nieuws snel, effiiciënt en op een indrukwekkende manier.

expand-into-new-markets@2x

Groei naar nieuwe markten

Nieuws publiceren is gemakkelijk.. totdat je organisatie groeit. Ons platform helpt ambitieuze merken internationale merkbekendheid op te bouwen. Uitbreiden naar een nieuw land, met meerdere pr-bureaus samenwerken of een groot aantal vertalingen beheren—gaat je lukken.

build-a-following@2x

Vergroot merkbekendheid met inbound PR

Business as usual is over; people want to know who they’re buying from. PR.co helps brands become publishers. Whether it's an investor relations hub, an industry magazine, notes from your CEO,  or an internal comms platform—we'll build what you need.

Honderden tevreden gebruikers

We zijn verkozen tot beste online newsroom door vergelijkingsplatform G2 en daar zijn we trots op.

Spreek met Sales
g2-badge-grid
dominos-w

gebruikt PR.co om inbound PR te genereren

“We zien dat steeds meer gebruikers zich aanmelden om op regelmatige basis ons nieuws te ontvangen”

Marianne Kemps Head of Corporate Communications bij Dominos
Marianne
canyon-dg

gebruikt een newsroom voor zowel interne als externe communicatie

“Ons internationale marketingteam, ons management en ons pr-team gebruikt de newsroom als nieuwsarchief, bijvoorbeeld als zij willen refereren naar nieuws. In plaats van alles wegstoppen in een Drive, hebben wij nu een prachtig platform om onze mijlpalen weer te geven. ”

Ben Hillsdon Global Communications Manager bij Canyon
Ben-2
evbox

groeide van 150 tot 750 werknemers met pr.co

“Wij werken al meerdere jaren met pr.co en het voelt alsof we samen zijn gegroeid. pr.co heeft onze newsroom met ons bedrijf en merk mee laten evalueren. Heel mooi ook om te zien dat mijn feedback regelmatig resulteerde in een feature.”

Madeline Vidak Corporate Communications Manager bij EVBox
Madeline
solaris

gebruikt PR.co om een persnetwerk op te bouwen