crisis newsroom example-02
SNELLE COMMUNICATIE

Reageer snel en effectief

Wanneer jouw merk in een crisis belandt heb je één plek nodig om snel te communiceren met belangrijke doelgroepen. Ons platform geeft merken een crisis newsroom die speciaal is ingericht voor die momenten waarbij je nieuwsupdates snel en met de juiste mensen moet delen.

crisis newsroom publish now
Makkelijk te gebruiken

Stel je team in staat om alert te handelen

Onze software stelt PR-teams in staat om eenvoudig en op elk moment hun persberichten te bewerken en te publiceren. Waar ze ook zijn. Bovendien zijn ze volledig onafhankelijk (van bijvoorbeeld van een IT-team). Dit geeft je organisatie meer flexibiliteit en nauwkeurigheid als het er echt toe doet.

Veiligheidv

Service die je kan vertrouwen

Je hebt een betrouwbare partner nodig om je te helpen de juiste partijen te bereiken tijdens een crisis. Wees gerust. We hebben helpen financiële organisaties, overheden en beursgenoteerde bedrijven met hun communicatie. Met aangepaste serviceovereenkomsten, regelmatige veiligheidsaudits en eersteklas training kan ons ervaren team je de ondersteuning bieden die je nodig hebt ten tijde van crisis.

Merken die pr.co vertrouwen
BEST BEOORDEELDE NEWSROOM SOFTWARE

Onze gebruikers houden van ons ❤️

We zijn verkozen tot beste online newsroom software door G2 en daar zijn we trots op!

fall-badges-1

Veelgestelde vragen

• Waarom heb ik een newsroom nodig voor crisiscommunicatie?

Een online newsroom is een platform dat je helpt om nieuws te delen met de juiste belanghebbenden tijdens een crisis. Het stelt je in staat om de informatie die naar buiten brengt nauw te controleren en daarmee je verhaal te sturen. Een online newsroom is een onmisbaar hulpmiddel om transparant, verantwoordelijk en toegankelijk te communiceren en zo het vertrouwen in je merk te garanderen.

• Mijn organisatie bevindt zich in een crisis. Hoe kunnen jullie helpen?

Tijdens een crisis is het belangrijk dat merken snel, effectief en vooral strategisch handelen. Als je meer wilt leren over hoe je een crisis aanpakt hebben we een video-cursus ontwikkeld. Probeer onze cursus Crisiscommunicatie op Pioneer Academy en de vele andere onderwerpen met een gratis proefperiode van 7 dagen.

• Bieden jullie consultancy voor crisiscommunicatie?

Ja! We kunnen je niet alleen helpen met krachtige software, maar ook met kennis van experts. We bieden workshops, audits en trainingen aan die worden geleid door ervaren PR-professionals die jou en je team zullen helpen om je goed voor te bereiden op de volgende crisis. Lees hier meer over onze partners.

Klaar om je bedrijfsreputatie te beschermen?

Boek een demo