Velorett-newsroom-1
ONLINE NEWSROOM

Een centrale plek voor al je brand assets

Een online newsroom is de plek voor influencers waar ze alles vinden dat ze nodig hebben om geweldige content te creëren. Van achtergrondinformatie en style guides tot afbeeldingen en video's—zorg dat partners alles hebben om sterke content te produceren.

brand-awareness-polaroid@2x
Brand building

Merkconsistente communicatie

Als je samenwerkt met influencers moet je ervoor zorgen dat hun inhoud aansluit bij de boodschap van je merk. Hiervoor hebben ze afbeeldingen met hoge resolutie, video's, logo's, stijlgidsen en meer nodig. Maak mediafolders specifiek voor influencers (en beveilig ze zo nodig met een wachtwoord).

inbound-pr@2x
Leadgeneratie

Trek influencers aan met Inbound PR

Onze newsrooms bieden formulieren waarmee je bezoekers omzet in influencer leads. Trek content creators aan die aansluiten bij de waarden van je merk en zie de bekendheid van je merk groeien.

Merken die PR.co vertrouwen
BEST BEOORDEELDE NEWSROOM SOFTWARE

Onze gebruikers houden van ons ❤️

We zijn verkozen tot beste online newsroom software door G2 en daar zijn we trots op!

fall-badges-1

Veelgestelde vragen

• Wat is Influencer Marketing en hoe helpt software daarbij?

Bij Influencer Marketing zet je personen die een aanzienlijke en betrokken aanhang hebben op sociale media in om je merk te promoten. Bij samenwerkingen met influencers probeer je op een authentieke manier producten of diensten van een merk te promoten. Hierbij wordt gebruik gemaakt van hun geloofwaardigheid en bereik om contact te leggen met een doelgroep en daar invloed op uit te oefenen.

Software helpt om dit kanaal zo efficient mogelijk in te zetten. PR.co helpt hierbij je netwerk van influencers te beheren en heldere communicatie met hen te onderhouden. Daarnaast bouwt PR.co een sterk en overzichtelijk platform waar influencers brand assets kunnen vinden en downloaden, zodat zij totaal onafhankelijk goede, merkconsistente content kunnen maken.

• Wat is de beste manier om contact te onderhouden met influencers?

Vaak draait Influencer Relations niet om een kleine groep influencers met gigantische reach, maar een grote groep influencers met wat kleinere, zeer specifieke reach. Hoe groter de groep, hoe belangrijker dat de communicatie met deze groep goed is geregeld. Door gebruik te maken van een online newsroom kun je influencers gemakkelijk toegang geven tot bronnen over je merk zoals afbeeldingen, logo's, video's en meer. Dit zorgt ervoor dat influencers merkconsistente content kunnen maken, zonder dat zij daarbij continue iemand binnen het marketing- of communicatieteam nodig hebben.

• Hoe helpt een online newsroom bij het onderhouden van relaties met influencers?

Zie een online newsroom als een actuele bron van inspiratie voor content creators. Goede toegang tot je content helpt influencers om op de hoogte te blijven van wat er speelt in je bedrijf. Het helpt hen ook om hun content af te stemmen op jouw merk.

Vergroot vandaag nog het bereik van je merk