remote brand story
Online Newsroom

Eén plek om jouw verhaal te vertellen

Breng je nieuws, updates en verhalen samen in een prachtige online newsroom, zodat medewerkers perfect op de hoogte blijven van wat er in je organisatie gebeurt. Door medewerkers aan te sporten zich in te schrijven, ontvangen zij alle updates die ze interessant vinden, in de frequentie die zij fijn vinden.

remote media kit for team
Persmappen

Geef team en partners toegang tot beeldmateriaal

Geef je team toegang tot een uitgebreide mediabibliotheek. Hierdoor zorg je dat iedereen altijd gebruik maakt van de laatste logo's, productfoto's en portretten.

remote employees up to date

Nodig medewerkers uit om op de hoogte te blijven van je nieuws

Houd je medewerkers geïnformeerd en betrokken, met prachtige nieuwsbrieven op maat. Zo vaak en zo specifiek als zij dat zelf willen.

Merken die pr.co vertrouwen
BEST BEOORDEELDE NEWSROOM SOFTWARE

Onze gebruikers houden van ons ❤️

We zijn verkozen tot beste online newsroom software door G2 en daar zijn we trots op!

fall-badges-1

Veelgestelde vragen

• Waarom is interne communicatie belangrijk?

Effectieve interne communicatie zorgt ervoor dat medewerkers goed geïnformeerd zijn over bedrijfsdoelen, strategieën en veranderingen binnen een organisatie. Het is cruciaal voor een positieve werkomgeving. Het zorgt ervoor dat ze het gevoel hebben echt betrokken te zijn, goed op de hoogte zijn van wat de doelstellingen zijn en stimuleert daarmee betrokkenheid en productiviteit van medewerkers.

• Hoe kan ik de interne communicatie verbeteren?

Om de interne communicatie te verbeteren kun je meerdere communicatiekanalen zoals e-mail, bedrijfsnieuwsbrieven, intranet en andere hulpmiddelen gebruiken. Communiceer regelmatig, moedig feedback en een gezond dialoog aan en zorg ervoor dat berichten duidelijk, bondig en relevant zijn voor de rollen en verantwoordelijkheden van medewerkers die ze ontvangen. Check direct bij je medewerkers hoe je overkomt en beoordeel de impact ervan met bijvoorbeeld enquêtes.

• Hoe kan ik een online newsroom inzetten om de interne communicatie te verbeteren?

Een online newsroom kan een belangrijke schakel zijn voor interne communicatie door een centraal platform te bieden voor het delen van bedrijfsupdates, nieuws en bronnen met medewerkers. Je kan er interne mededelingen, bedrijfsnieuws, nieuws over komende evenementen en belangrijke documenten delen. Dit zorgt ervoor dat je personeel gemakkelijk toegang heeft tot de meest recente informatie. Dit bevordert transparantie en consistentie binnen je strategie.

Ontdek waarom toonaangevende merken kiezen voor pr.co