key-image-seo-pr
Merkreputatie

Bouw een oersterke reputatie

Bouw een site met een magazine-feel waarin je publiek zich kan verdiepen in waar je voor staat en welke stappen je daarin zet. Geen woorden maar daden—maar communiceer ze wel.

stakeholders
Merkvertrouwen

Laat zien waar je voor staat

Maatschappelijk verantwoord ondernemen is een reis. Iedere organisatie maakt fouten, leert daarvan, en verbetert. Door dit eerlijke verhaal te delen, met successen maar zeker ook waar je tekort geschoten bent, bouw je verbinding met je publiek.

inbound-pr@2x
juiste contacten

Creëer verbinding met gelijkgestemden

Of het nu gaat om je volgende topmedewerker, een goed contact van dat ene magazine dat je op het oog had of een investeerder met een missie, het delen van je stappen, mijlpalen en maatschappelijke acties helpt je de juiste mensen aan te trekken. En te behouden.

Merken die pr.co vertrouwen
BEST BEOORDEELDE NEWSROOM SOFTWARE

Onze gebruikers houden van ons ❤️

We zijn verkozen tot beste online newsroom software door G2 en daar zijn we trots op!

fall-badges-1

Veelgestelde vragen

• Wat is MVO software?

MVO software helpt je om je inspanningen op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen zichtbaar te maken voor het publiek en helpt je deze met een breder publiek te delen. Een online newsroom is hiervan een mooi voorbeeld.

• Hoe kan ik PR.co gebruiken om mijn MVO activiteiten te delen?

PR.co biedt een platform voor organisaties om hun MVO-verhaal te delen. In een online newsroom kan jouw merk delen wat het echt belangrijk vindt, de acties die je onderneemt om dit te laten zien en wat je onderweg hebt bereikt en geleerd. Onze software helpt PR-teams beter samen te werken, bezoekers om te zetten in leads en relaties met partners te beheren (CMS).

We zijn trots dat we met 's werelds grootste merken werken door hen een platform te bieden om hun inspanningen op het gebied van duurzaamheid te delen. Hier zijn enkele voorbeelden van de merken waarmee we hebben gewerkt.

• Kan ik mijn MVO-rapporten, certificaten en gegevens uploaden?

Zeker! Je persmappen kunnen alle bestandsformaten bevatten. Van hoge resolutie afbeeldingen tot video's, PDF's en audio. Gebruik je eigen afbeeldingen of embed content van Spotify, Instagram en YouTube. Door ouderwetse zip-bestanden te vervangen door kwaliteitsmedia is de kans groter dat je verhalen ook daadwerkelijk de aandacht trekken.

• Bieden jullie ook hulp aan?

Ja, dat doen we ook. Onze newsrooms en software zijn zo krachtig als de strategieën die ze dienen. Om succes te garanderen voor onze klanten hebben we zorgvuldig een groep partners geselecteerd. Deze partners zijn freelancers, agencies en consultants met verschillende achtergronden en expertises. Of je nu hulp zoekt bij het betreden van een nieuwe markt, mediatraining voor het managementteam zoekt of iemand die je begeleidt bij het opzetten van een communicatiestrategie.

• Bieden jullie korting voor NGO's die hun PR-strategie willen verbeteren?

Jazeker! We bieden onze diensten aan de meeste NGO's tegen kostprijs aan. We helpen graag door hun boodschap te versterken. Door geld vrij te maken dat normaal gesproken zou worden uitgegeven aan PR kunnen NGO's deze middelen inzetten voor belangrijkere zaken. Lees hier meer.

Klaar om je merk te laten groeien met PR?