Online newsroom

Een podium voor je nieuws

Transparante communicatie wordt gemakkelijk als je nieuws een duidelijk thuis heeft. Met een mooi vormgegeven, on-brand newsroom zorg je dat je nieuws voor perscontacten, leden, donoren en andere stakeholders toegankelijk is. Alles op één plek, wel zo duidelijk.

Reach your target audience
Nieuws uitsturen

Foutloos nieuws versturen

Iedereen die weleens 'Beste [voornaam]' naar een journalist heeft gestuurd, weet dat handmatig nieuws versturen pijnlijk mis kan gaan. Gebruik ons voor pr-teams ontwikkelde CRM om je perscontacten te beheren, nieuws uit te sturen en embargo's te beheren. Stuur het juiste bericht, naar de juiste persoon, op het juiste moment.

Lees meer over het PR CRM
Customize access to your projects
PR Software

Goede communicatie is teamwerk

Gebruik ons platform om effectief samen te werken met je collega's; of ze nu naast je zitten, thuiswerken of in het buitenland zijn. Gebruik previews om externe partijen op de hoogte te houden, gebruik de chat om je collega's iets te vragen en vraag om goedkeuring van je manager. Breng prachtig nieuws naar buiten, op een gestructureerde manier.

Lees meer over samenwerken met pr.co
Onze NGO bestaat uit 12.000 vrijwilligers— wij werken uitsluiten met onbetaalde professionals. Met pr.co zorgen we ervoor dat ons communicatieteam de juiste tools heeft om nieuws te publiceren en de pers goed van informatie te voorzien.
Why we are free for NGOs
HET NGO PROGRAMMA

Waarom wij gratis zijn voor de meeste NGO's

Plastic soep, klimaatverandering, fake news, racisme, pandemieën— we hebben nog veel uitdagingen te overwinnen. Het werk van NGO's is essentieel om de grote problemen in onze wereld op te lossen.

Wij nemen het geld van NGO's om die reden liever niet aan— zij kunnen daar immers veel belangrijkere dingen mee doen. Door NGO's te helpen hun verhaal te vertellen, hopen wij een steentje bij te kunnen dragen. Dit kan met dank aan onze betalende klanten; daar zijn we trots op en dankbaar voor.

Built for municipalities

How we can help

Small NGOs

Kleine NGO's

Voor kleinere NGO's biedenwij ons platform volledig kosteloos aan. Zolang je aan één newsroom genoeg hebt en niet te veel collega's hebt, kunnen wij ons platform volledig doneren.

Mid-Large NGOs

(Middel)grote NGO's

Voor grotere organisaties met meerdere teams, of waar een aanpak op maat nodig is, bieden wij onze oplossing aan voor een fractie van de prijs. Voor grotere newsrooms hebben wij aanzienlijk meer tijd nodig voor de opzet en training, waarvoor wij een kleine vergoeding vragen. Dit is essentieel voor een duurzaam ngo-programma: we willen dit nog jaren en voor veel meer NGO's aan kunnen bieden.

INNOVATIE, SERVICE EN VEILIGHEID

Een partner waarop je kunt vertrouwen

Heldere communicatie is fundamenteel voor iedere organisatie. Daarom zijn wij niet een platform, maar een technologische partner waarop je kunt vertrouwen.

4.7/5
logo-g2crowd

4.6/5
capterra-2

intercom-2
icon05
Binnen één week live

Je newsroom kan volgende week al live zijn, compleet in lijn met je merk en website. We houden je IT-team hier zoveel mogelijk buiten; die hebben het al druk genoeg.

icon06
Wij staan niet stil

We lanceren regelmatig updates om uw newsroom veilig, vindbaar en on-brand te houden. Je hebt nooit meer een andere newsroom nodig.

icon07
Wij nemen alles uit handen

Ontwerp, ontwikkeling, implementatie, migratie, training, onderhoud en rebranding— wij nemen al het werk voor je uit handen.