ONLINE NEWSROOM

Een goed nieuwsbericht valt op

Een groot publiek geïnformeerd houden is lastig— communicatie is immers een vak. Een inspirerende boodschap komt niet over in een kleurloos pdf-bestand. Blaas leven in je communicatiestrategie met visuele nieuwsberichten in een gebruiksvriendelijke, goed vindbare newsroom.

Send the right news at the right time
EMAILVERZENDING

Gemakkelijke nieuws inplannen en verzenden

Handmatig nieuws verzenden naar je persnetwerk is omslachtig. Het kost veel tijd, is gevoelig voor foutjes en het is lastig om het resultaat te meten. Met het pr.co platform stuur je gemakkelijk je nieuws uit naar een gecureerde perslijst en zie je daarna direct hoe dit wordt ontvangen. Door ons embargosysteem gaat nieuws zorgeloos op het juiste moment naar de juiste persoon.

Lees meer over publiceren met pr.co
Everyone up to speed
SAMENWERKINGSSOFTWARE

Versimpel het goedkeuringsproces

Een foutief persbericht is niet alleen ongemakkelijk, het kan schadelijk voor je organisatie zijn. Met pr.co deel je drafts met wethouders, chat je met collega's, vraag je goedkeuring aan en zie je precies wie wát heeft gedaan en wanneer dat is gebeurd. Verzend sterke nieuwsberichten - goedgekeurd en al - in een mum van tijd.

Lees meer over samenwerken met pr.co
Tailored to your unique setup
SOFTWARE OP MAAT

Gebouwd mét en vóór overheidsorganisaties

Iedere organisatie is uniek. Ons platform is gebouwd om publiceren gemakkelijker te maken, hoe je ook werkt. Door ons geavanceerde rollensysteem hoef je geen nieuwe manier van werken aan te leren, maar automatiseer je de manier zoals je nu al werkt. Dat maakt je werk prettiger en je collega's gelukkiger.

Track data your way
GEOPTIMALISEERD VOOR ZOEKMACHINES

Maak je nieuws vindbaar

Je publiek — zowel mediacontacten als burgers — gaat op zoek naar nieuws in zoekmachines en op social media. Onze newsrooms zijn geoptimaliseerd om snel te worden opgepikt door zoekmachine's en gemakkelijk te worden gedeeld op social media. Zo hoef je niet je nieuws naar je publiek te brengen, maar komt je publiek naar je nieuws.

Support
KLANTENSERVICE

Snelle implementatie en fijne ondersteuning

Het opzetten van een newsroom is geen klein project. We adviseren en begeleiden het project van begin tot eind— van vormgeving, tot bouw en implementatie. Wij nemen hierbij zoveel mogelijk werk uit handen als mogelijk is. Zodra de newsroom live is, gaan onze account managers aan de slag om je teams op te leiden. Ook na de training, is ons team dagelijks bereikbaar via email en live chat voor al je vragen.

INNOVATIE, SERVICE EN VEILIGHEID

Een partner waarop je kunt vertrouwen

Heldere communicatie is fundamenteel voor iedere organisatie. Daarom zijn wij niet een platform, maar een technologische partner waarop je kunt vertrouwen.

4.7 /5
logo-g2crowd

4.6/5
logo-capterra

logo-intercom
icon05
Binnen één week live

Je newsroom kan volgende week al live zijn, compleet in lijn met je merk en website. We houden je it-team hier zoveel mogelijk buiten; die hebben het al druk genoeg.

icon06
Wij staan niet stil

We lanceren regelmatig updates om uw newsroom veilig, vindbaar en on-brand te houden. Je hebt nooit meer een andere newsroom nodig.

icon07
Wij nemen alles uit handen

Ontwerp, ontwikkeling, implementatie, migratie, training, onderhoud en rebrandings - wij nemen al het werk voor je uit handen.