swapfiets-covid
Groei vertrouwen

Vertrouwen groeien door kennis te delen

Op safe spelen is geen sterke strategie. Mensen reageren op uitgesproken stukken, sterke meningen en echte expertise. Met brand journalism groei je merkvertrouwen door je organisatie neer te zetten als opinieleider.

SEO

Publiceer relevante content en schiet omhoog in de zoekresultaten

Echt goede content wordt gevonden in zoekmachines.. maar dan moet je site wel goed in elkaar zitten. Jij schrijft steengoede content, wij doen de rest.

inbound-pr@2x
Inbound PR

Groei je netwerk

In plaats van verhalen te pushen, trek je met Brand Journalism  potentiële klanten, investeerders, journalisten, en toekomstige medewerkers naar je toe.

Merken die PR.co vertrouwen
BEST BEOORDEELDE NEWSROOM SOFTWARE

Onze gebruikers houden van ons ❤️

We zijn verkozen tot beste online newsroom software door G2 en daar zijn we trots op!

fall-badges-1

Veelgestelde vragen

• Wat is Brand Journalism?

Brand Journalism is een communicatiestrategie waarbij een merk content creëert die lijkt op traditionele journalistiek. Het doel is om je publiek te betrekken en te informeren met waardevolle, authentieke en relevante verhalen die gerelateerd zijn aan het merk, de industrie of onderwerpen van interesse om, uiteindelijk, vertrouwen, geloofwaardigheid en sterkere verbindingen met je doelgroep opbouwend.

• Waarom is het belangrijk om eigen kanalen te gebruiken?

Het gebruik van eigen kanalen binnen een PR-strategie is cruciaal om controle te houden over je belangrijkste boodschappen, direct met je publiek te communiceren en relatief goedkoop je merk herkenbaar te maken. Het stelt bedrijven in staat hun verhaal vorm te geven, vertrouwen op te bouwen en waardevolle gegevens en analyses te verzamelen voor geïnformeerde besluitvorming, allemaal op platforms die zelf bezitten en beheren. Deze benadering vult andere PR-inspanningen aan en zorgt voor een sterke en onafhankelijke basis voor effectieve communicatie en reputatiemanagement.

• Hoe verschilt Brand Journalism van content marketing?

Brand Journalism probeert een verhaal te vertellen, terwijl content marketing probeert een verhaal te verkopen.

Met andere woorden, Brand Journalism richt zich op het vertellen van informatieve verhalen die op nieuws lijken en gerelateerd zijn aan een industrie of de niche van een bedrijf met als doel  om het publiek te informeren en te betrekken. Content marketing is daarentegen meer ter promotie. Het is gericht op het genereren van leads en conversies door content die al dan niet lijkt op traditionele journalistiek.

• Hoe kan ik PR.co inzetten voor Brand Journalism?

We helpen je een site te bouwen die eruit ziet als een magazine en volledig is opgetrokken in jouw huisstijl waarmee je jouw journalistieke content kan publiceren en beheren (CMS). Onze software stelt je in staat gebruikersrechten te beheren, de voortgang en bewerkingen te overzien en zo goed te kunnen samenwerken met externe partners.

Klaar om jouw merk te laten groeien met PR?

Boek een demo